Wednesday, August 19, 2009

ihya' ramadhan

salam ramadhan kareem diucapkan kpd semua umat islam di seluruh negara2 islam.
moga ramadhan kali ini lebih bermakna dan lebih baik dr ramadhan kita yang lalu.
aku harap ramadhan aku kali ni pn lbh2 baik dr yg dulu. mgkin ni ramadhan aku yg terakhir. sape tau?hy Allah saja yg tahu..

sempena ramadhan yg bakal menjelma ni mahallah aku de wt prgrm yg diberi nama ihya' ramadhan.. mg btl2 ihya' la yew..
aku sebagai biro dakwah n tarbiyah ni la yg boley dikatakan busy ckt la berbanding biro2 yg lain.

prgrm mlm ni pn anjuran dr dakwah n tarbiyah jd ak kne la uruskan serba sedikit ape yg patut. antara tentatif tk mlm ni dimulai dgn quranic recitation, welcoming remarks, launching, multimedia presentation, prize giving ceremony n last but not least special performance..
akhir kata, mg prgrm mkm ni berjalan dgn lancar... amiiin....

No comments:

Post a Comment